niedziela, 23 września 2012

Inspiracje - Czas honoru: Fryzura Leny

Już po mnie. Totalnie mnie wciągnęło. Nie ma mnie dla świata. Wszystko przez Czas honoru, który zaczęłam namiętnie oglądać. W ciągu 3 tygodni obejrzałam wszystkie serie i z niecierpliwością czekam na nowe odcinki. Sama nie wierzyłam, że serial polskiej produkcji będzie potrafił mnie tak wciągnąć. Ale przecież nie przyszłam do Was z recenzją (chociaż serial gorąco polecam!), a z fryzurą.

Serial jest dopracowany w każdym detalu, nie mogło więc zabraknąć odpowiednich dla lat czterdziestych strojów i upięć włosów. Ja zakochałam się w fryzurze Leny Sajkowskiej, granej przez Agnieszkę Więdłochę.
Źródło
Źródło
Co z tego wyszło? W sumie nie do końca wiem z której strony ugryźć fryzurę Leny. Wykombinowałam to na własny sposób. Zostało mi tylko popracowanie nad nisko upiętym kokiem. Na chwilę obecną włosy, które mi zostają zbieram gumką w niskiego kucyka.




Czy czasami oglądając filmy/seriale macie ochotę powtórzyć to, co zobaczycie u bohaterek? Macie coś wartego polecenia?

40 komentarzy:

  1. wygląda u Ciebie super!!

    Ja zawsze mam ochotę na większość fryzur jakie widzę w serialach, zwłaszcza ostatnio jak oglądam PLL i wszystkie laski mają cały czas nienaganne fryzury ehh

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój brat też namiętnie ogląda ten serial, ma 24 lata a cieszy się na każdy odcinek jak dziecko. Więc coś w tym musi być.

    Fryzura wyszła Ci bardzo ładnie, sama chciałabym mieć taką na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie czekam na dzisiejszy odcinek :)

      Masz ładne długie włosy! musisz spróbować

      Usuń
  3. piękna fryzura. mogę się wpisać na listę Twoich fanów? wiem, że to zabrzmi dziwacznie, ale masz piękna skórę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wpisać się na listę moich dobrych znajomych w blogosferze :)

      Nie wiem czy dziwacznie, ale nie wiem chyba jak to odczytać. Biała, piegowata i sprawiająca sporo problemu, ale z tym akurat walczę :)

      A co do bycia fanem: dzięki swojemu wyjazdowi jesteś moim mistrzem!

      Usuń
    2. super :) też mam Cię na tej liście. jej, ja tu nie widzę żadnych problemów! po prostu kocham bladość, a piegi to już w ogóle!

      Usuń
    3. o to chodzi w makijażu żeby nic nie było widać :)

      a no jak bladość wchodzi w grę to nie mam nic do dodania, ze mnie jest człowiek koloru ściany :)

      Usuń
  4. te upięcia Leny są piękne ! ja właśnie obejrzałam pierwszy odcinek 3 serii to mega wciąga !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! wciąga niesamowicie! życzę miłego oglądania :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten serial! Rzadko, który tak mnie wciąga. A fryzurka wyszła Ci ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł upięcia włosów, bardzo mi się podoba jak Tobie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nikogo z czymś takim nie widziałam, a szkoda bo to łatwe i fajne upięcie

      Usuń
  7. jeszcze tego serialu nie oglądałam, ale Tobie bardzo pasuje ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci wyszło. Też mi to upięcie wpadło w oko przy oglądaniu serialu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubie fryzurki z "Plotkary", są proste, ale i tak trudno mi je odtworzyc :P
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, dziewczyny mają tam zawsze ładnie "odbite od skóry głowy" włosy z ładnymi loczkami na dole itp. ehh też bym tak chciałą:)

      Usuń
  10. dlaczego ja umiem zrobić tylko kucyka? :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko chcę powtórczyć fryzury z filmow, niestety często są strasznie monotematyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo matko jak Ci to pieknie wyszło :)
    może byś zrobiła zdjęcia krok po kroku z miłą chęcią tez bym się tak uczesała do pracy :)
    co do filmu niestety nigdy nie oglądałam :(
    Buziaczki

    p.s.
    bardzo dziękuję za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że w którymś z kolejnych postów mogę umieścić instrukcję, chociaż fryzura jest bardzo prosta i w sumie nie ma tu za dużo do pokazania:)

      Usuń
    2. zrób zrób, niby prosta fryzura, ale ja akurat nie wiem, jak ją zrobiłaś, czy to warkocz, czy zaplatanie?;D

      Usuń
    3. najprostsze zawijanie kolejnych pasm. ale ok coś zrobię w tym temacie

      Usuń
  14. E fajnie Ci to wyszło.. w sumie t obardzo Ci pasuje taka fryzurka :))) Ja to też często jak coś zobaczę to chce to powtórzyć :D ale rzadko mi to wychodzi identycznie hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna Ci fryzurka wyszła, lubię takie upięcia. Ja raczej nie próbuję naśladować, mam wrażenie, że i tak mi tak nie wyjdzie, w serialach pracował nad efektem fryzjer i to pewnie przez dobre godziny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, olać fryzjerów :) ok, bywa czasem ciężko, ale przecież ja wybieram tylko to co łatwo wykonać

      Usuń
  16. Genialnie!
    Oglądam Czas Honoru już czwarty rok, byłam nawet na planie serialu... fajnie, że jest nas coraz więcej! :-)
    Mi się właśnie bardzo podoba fryzura Leny i Rudej. Próbowałam zrobić coś w ten deseń, ale słabo... Błagam Cię, zrób post jak zrobić to upięcie! Przeszukałam cały internet i nic.
    PS Ślicznie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na planie serialu?! Wow to musiało być świetne!

      Planuję zrobić "krok po kroku" jednak wiadomo jak to wychodzi żeby się spiąć i wreszcie coś takiego zrealizować :)

      Usuń
    2. Tak, w te wakacje :) To był jeden z najlepszych dni w moim życiu!

      Cieszę się, że planujesz zrobić coś takiego :D Ja próbowałam obkręcać sobie włosy żeby właśnie takie "coś" po bokach wyszło jak u Rudej np.:

      http://cdn32.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/183331/czas_honoru_odc_55_ruda_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

      Dla mnie to już chyba na zawsze pozostanie zagadką :D

      Usuń
    3. też jeszcze z tym walczę i nie umiem osiągnąć identycznego efektu.

      Najgorszy jest dla mnie jednak to upięcie z tyłu. Kupiłam spinki-grzebienie, żeby ułatwić sobie spięcie włosów, ale jeszcze kiepsko mi idzie. Jak się uda, dam znać :)

      Usuń
    4. swoją drogą znalazłaś świetne zdjęcie!

      Usuń
  17. mogłabym doszukiwać się wielu fantastycznych fryzur z ekranu, no ale skleroza nie boli ;D

    za to cały czas pamiętam o tym lukrze plastycznym, na który obiecałam ci post!
    niestety ciągle mam przeszkody na drodze by to wykonać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. To tak jak u mnie z tutorialem dotyczącym tej fryzury :)
      Ja sobie spokojnie poczekam. Teraz po prostu testuję przepisy na różne ciasta z innych blogów :)

      Usuń
    2. dziękuję za wyrozumiałość :)

      Usuń
  18. Też bardzo lubię ten serial :) tylko mam bardzo duże braki, wiec niedługo będę musiała usiąść i po nadrabiać ;)A fryzura bardzo ładna i podoba do tej z serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez nocne robienie/jedzenie naleśników nie widziałam ostatniego odcinka! Nadrabiajmy razem przez internet :)

      Dziękuję!

      Usuń
  19. obejrzałam kilka sezonów czasu honoru i nieźle się wciągnęłam;) Fajnie wyszła Ci ta fryzura, mi też bardzo podobają się takie retro fryzury

    OdpowiedzUsuń