niedziela, 10 listopada 2013

Znalezione w Internecie - Messy Bun

 
Uzależniłam się ostatnio od zszywka.pl. Pochłonęła mnie przez co tracę czas przeglądając kolejne zdjęcia. Oglądam, szukam, kombinuję i myślę, które ze znalezionych tam fryzur można wypróbować na własnej głowie.
Dlatego właśnie na pierwszy ogień poszedł kok. Trochę luźny, trochę niedbały.
 
Zobaczcie co z tego wyszło :)
 
 
 
Poniżej to co wyszło u mnie. Kok wcale nie jest taki messy jak na powyższych zdjęciach co jest wynikiem problemów technicznych. Przy grubych i ciężkich włosach wcale nie jest łatwo stworzyć kok który się utrzyma przez kilka godzin.
Myślę, że lepiej będzie wyglądał u dziewczyn z kręconymi włosami gdzie cała fryzura będzie miała fajną objętość.
 


 Do wykonania koka użyłam spin pins o których możecie przeczytać tutaj: KLIK.
 
 



25 komentarzy:

  1. Podobną fryzurę uzyskałam ostatnio robiąc sobie koczka do spania - nad ranem miałam właśnie takiego messy bun :) Na co moja kuzynka zareagowała.. wow - powinnaś czesać się tak częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę sobie tylko wyobrazić jak wyglądałaś, ale coś w tym musi być bo masz włosy które idealnie nadają się do robienia takich koczków.

      Usuń
  2. Mi się jeszcze nigdy nie udało zrobić 'idealnego' messy bun :) zszywka.pl - świetny portal, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo idealne fryzury wychodzą nam kiedy się nie przykładami (i tym sposobem wychodzą nam super włosy, ale.. do spania a nie na wyjście :))
      Jak widać u mnie też nie wyszło perfekcyjnie. Moim celem było raczej sprawdzenie, czy dana metoda - pokazana na instrukcji - się sprawdza i czy warto ją stosować.

      Usuń
  3. Tak zszywka i stylowi to fajne siedlisko inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tak uzależniłam od Pinterest. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nie po co mi mówisz na co kolejnego mam zajrzeć :)

      Usuń
  5. ja mam tez ten problem, chcialabym takiego messy bun, a zawsze jest w sumie ardziej taki 'baletnicy' przylizany.:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAWSZE PODOBAŁY MI SIĘ TAKIE UCZESANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatno moja ulubiona fryzura, szybka, wygodna i efektowna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o super, ja nie potrafię na swojej głowie zrobić nic innego niż kulka przypominająca drugą głowę....

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna fryzurka :) polubiłam koki tego lata

    OdpowiedzUsuń
  10. na moje wlosy ta fryzurka sie nie nadaje, bo za krotkie sa
    ale ogolnie bardzo mi sie podoba i tez uwazam ze dla osob z lekko kręconymi włosami super sie sprawdzi - cała fryzura zyska fajną objętość i taka lekkosc:)))
    pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby takie proste, a mi wciąż nie wychodzi. Jest za mało "messy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój "bun" zawsze jest za mało "messy" :( :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech, zatęskniłam za długimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jeszcze za krótkie na takie cuda, ale widziałam gdzieś z włosów zrobioną kokardkę na myszkę Minnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam takiego koczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam nosić koka latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. :D bardzo ładny koczek :) spin pins też używam i teraz są dla mnie niezastąpione :) nie szarpią ani nie łamią włosów a świetnie trzymają go w ryzach
    ja twardo ćwiczę takiego koka http://zszywka.pl/p/idealny-kok-na-skarpetce-3566792.html
    ale póki co udało mi się parę razy splątać włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zapuszcze takie długie włosy to i kok będę miec fajny. narazie mam zbyt krotkie :( pozdrawiam i będę wpadać tu częściej dodaje do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardziej mi się podoba Twoja fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń