wtorek, 15 maja 2012

Bun Bun

Od kiedy udało mi się uzyskać długość włosów, która umożliwia zrobienie coś więcej niż prosty kucyk kombinuję co można zrobić na mojej głowie.

Już jakiś czas polowałam na wypełniacze do koków, tak, aby móc stworzyć na głowie coś, co może wyglądać elegancko, utrzyma się cały dzień, a przy okazji nie wymaga większego wysiłku.

Na całe szczęście w ostatni weekend podczas zakupów trafiłam do sklepu Glitter, gdzie akurat była promocja na wypełniacze! Dzięki temu stałam się posiadaczką średniej wielkości wypełniacza, który kosztował 9,90 (bez promocji 19 zł)!

Przy zakupie wypełniacza warto przemyśleć kwestię jego wielkości. Ja na początku sądziłam, że lepiej będzie wziąć najmniejszy rozmiar. Ekspedientki wyjaśniły mi jednak, że przy moich włosach mały kok da się zrobić, ale ciężko będzie potem ładnie upiąć włosy, które mi zostaną. Co więcej, pozwolono mi przymierzyć wypełniacz, dzięki czemu mogłam się upewnić jaki rozmiar mi pasuje.

Minusy? Niestety akurat w tym sklepie do wyboru były tylko 2 kolory wypełniacza: jasny - który możecie zobaczyć na zdjęciach i czarny. W innych sklepach widziałam jeszcze brązowe wypełniacze. Ale nie ma tego złego! Okazało się, że kolor wypełniacza nie robi większej różnicy, włosy wszystko ładnie zasłaniają.

Czy warto inwestować w coś takiego? Słyszałam o alternatywnych metodach tworzenia koka (np. przy użyciu skarpetki), ale wypełniacz zdecydowanie bardziej mi się podoba. Dlatego bardzo cieszę się z zakupu!

Poniżej możecie zobaczyć, jak przy pomocy wypełniacza, 2 gumek i 5 wsuwek udało mi się w ciągu 3 minut zrobić kok.


 Tyle! Żadnej większej filozofii, 3 minuty roboty.

22 komentarze:

  1. hehe dorobiłaś się donata! :) też miałam zrobić taki post ale teraz będzie że zgapiam ;-) :P
    w ogóle jakie Ty masz już długie włosy!! i jak zawsze super wyglądają ja też takie chcę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ty mi mówiłaś o innym sposobie zakladania tego, może to pokażesz?

      Usuń
    2. może, tylko jak to sfotografować :D

      Usuń
  2. a w ogóle to bzzz mam taki am koszyczek jee :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł,może jak trafię na promocję też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A szykują mi się 3 wesela na wakacje..więc jak będę w ten weekend w Wawie to chyba się wybiorę i poszukam takiego wypełniacza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj szukaj!
      Dodam jeszcze, że ten kok wytrzymał całą noc i nic mu się nie stało. Nie musiałam nawet używać lakieru żeby wszystko się trzymało, więc to chyba dobry pomysł na wesele.

      Usuń
  5. ja jeszcze czekam z zakupem tego cuda bo zapuszczam wlosy z boba wiec jeszcze troche:(

    OdpowiedzUsuń
  6. O, śliczna fryzurka:)
    Nie wiesz może czy ta promocja jest jeszcze aktualna?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta promocja była już jakiś czas temu, ale polecam wpaść do Claire'r, jeszcze niedawno mieli promocję 3 za 2 na artykuły do włosów
      Ja u nich wypełniacze widziałam, tu dodatkowo dowód :) http://claires.pl/wp-content/uploads/2012/01/spinki.jpg

      Usuń
    2. widzę, że się pięknie machnęłam, oczywiście chodziło o Claire's

      Usuń
  7. Ale masz śliczne włosy! A próbowałaś właśnie nawinąć włosy na wypełniacz tak jak na skarpetę? czyli powoli nawijać od końca ogona do nasady? może gumek byś nie musiała wtedy używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam ale zupełnie to u mnie nie działa. Przede wszystkim dlatego,że mam cieniowane włosy i większość wychodzi "po drodze" nim zdążę wszystko zawinąć. Wersja z gumkami po prostu bardziej mi odpowiada, ale racja mogłam wspomnieć o tym co Ty mówisz

      Usuń
  8. ja się czaję na ten wypełniacz, ale mam włosy do łopatek i jak próbowałam ze skarpetą to wyszło niewiadomoco, ale w Primanni w styczniu widziałam za funciaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka dni temu kupiłam taki wypełniacz, wreszcie mam długość, która pozwala na zrobienie koka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam swoj wypelniacz z "glitter" za 9,90 :P
    I.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zakupiłam brązowy w H&M za 9.90 zł, nie pamiętam tylko czy był na promocji czy też nie.

    zakochałam się w takich kokach!

    OdpowiedzUsuń