niedziela, 26 sierpnia 2012

Inspiracja

Źródło
Od czasu do czasu przeszukuję strony w internecie szukając nowych pomysłów na fryzury.
Makijaże omijam, bo po prostu nie umiem się malować. Nie posiadam nawet jednego pędzelka do malowania oczu. No może gdzieś mi się szwęda coś co dostałam razem z cieniem (a ostatni cień kupiłam tak ze 2 lata temu i pewnie kosztował z 5 złotych).
Zupełnie inaczej jest z fryzurami. Tutaj mam ochotę pokombinować. 

Efektem wczorajszego szperania było zainspirowanie się zdjęciem fryzury z kokiem i warkoczykiem z boku. Akurat szłam na urodziny kolegi, które organizowane były z wielkim hukiem, więc nie chciałam wyglądać banalnie. Może to nic wielkiego, ale zawsze wygląda trochę inaczej :) Niestety jeszcze nie umiem wykonać tego perfekcyjnie. Warkoczyk nie był idealnie dobrany, ale zdał egzamin.Ta wersja jest trochę cięższa dla mnie do wykonania niż warkocz z tyłu głowy, ale nie jest niemożliwa. Jeszcze będę nad nią pracować.


19 komentarzy:

  1. Wygląda super!!I w ogóle ostatnia fota - ładnie by Ci było w blond włosach :D

    (ale i tak wolę rude.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już parę razy usłyszałam, że teraz to ja już nie jestem ruda.

      Usuń
    2. w takim razie nie wiem co to za kolor, ale ja za nim szaleję :D
      muszę w końcu spróbować z tym dobieranym i kokiem, ale myślę, że zacznę jednak od wersji z tyłu głowy :) a potem pokombinuję z tym cudem :)

      Usuń
    3. Może to kwestia wprawy, ale wydaje mi się, że wersja z tyłu jest łatwiejsza do wykonania,

      Usuń
  2. Dokładnie, nie jest zbyt wymagająca:D
    Musze spróbować takiego fryza !

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolniacha! ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja! pięknie! :)
    zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z takim czymś się jeszcze nie spotkałam ale pomysł bardzo interesujący ;)

      Usuń
    2. cieszę się, rozumiem, że niedługo zobaczę to u Ciebie:)

      Usuń
  5. O jeeeny, genialnie to wygląda! Zazdroszczę umiejętności!
    Co do tego Scagelu to niby na stronie producenta jest napisane, że tak, ale nie mam pojęcia ile w tym prawdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze...ja bym tak nie potrafiła...niestety nie mam talentu do robienia fryzur...Tobie zazdroszczę:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, to tak jak ja wiem, że nigdy nie zrobię sobie wymyślnego makijażu oka. Po prostu nie umiem i nawet nie próbuję

      Usuń
  7. ojejku! cudny, podziwiam Cię, nigdy nie dałabym rady zrobić tego sama. bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ;) Nie widzę całej twarzy ale mam wrażenie że bardzo pasuje do Ciebie ta fryzura :))

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne! zapisuję do wypróbowania!:)

    OdpowiedzUsuń